Living work of art

"Bonsai. Neprekidan ciklus davanja i uzimanja, između čovjeka i drveta sa vječno živim i nikada završenim umjetničkim djelom."

"Bonsai can show the beauty of a work of art and become itself a work of art, only when it is true expression of the artist's creative power." S.E.

subota, 10. rujna 2016.

MEĐIMURSKI DVORI - IZLOŽBA

          Velika zahvala prijatelju Marjanu Martinjašu, vlasniku izletišta i restorana " Međimurski dvori" na ukazanom povjerenju da u njegovim prostorima postavimo izložbu Bonsaia i Suisekija. Svi bonsaiji su moji, svi suisekiji su moji, sve stoliće, podloške sam sam izradio. baš kao što su i slike po zidovima naslikane mojim rukama. Dakle kompletan doživljaj i prezentacija.
      95 % ljudi u Hrvatskoj još je uvijek uvjereno da je BONSAI - ono malo u maloj posudici koje se kupi u Baumaxu, pa se za kojih mjesec dana javi na forum. " Upomoć, kupio sam bonsai i krepava...."
      Veliko iznenađenje bilo je da se za bonsai mogu koristiti drva iz našeg klimata, što je ujedno za nas bonsaiste i najnormalnija stvar.
      Sve u svemu, oni koji su došli namjerno ili slučajno bili su ugodno iznenađeni. Postoji dogovor da se i naredne godine izložba ponovno postavi, a po mogućnosti i proširi.          
      Eto, tko nije bio, nije stigao, može dio toga pogledati i ovdje.




















Nema komentara:

Objavi komentar