Living work of art

"Bonsai. Neprekidan ciklus davanja i uzimanja, između čovjeka i drveta sa vječno živim i nikada završenim umjetničkim djelom."

"Bonsai can show the beauty of a work of art and become itself a work of art, only when it is true expression of the artist's creative power." S.E.

utorak, 31. svibnja 2016.

ŽNIRANAC

2011. godina. U potrazi za kvalitetnijim materijalom crnog bora, us put sam naišao na jednog siromaška kojeg sam nehotice malo povukao, a on sam od sebe ispao iz pjeskovite škarpe. I tako mi se ovaj ŽNIRANAC  našao u ruci. Bor bez zemlje na korijenu? Svejedno sam mu nabacao nešto mokrog pijeska na korijen i ubacio ga u vreću, sve povezao. Istog dana izvadio sam još i dva nazovimo ozbiljna yamadorija. Kao što to obično biva, dva ozbiljna sa dobrom balom na kojoj je ostalo dosta zemlje su otišla u vječna lovišta, a ovaj mali žniranac se baš zainatio i primio. Odlučeno je da jednom bude kaskada. I eto, kaskadi ide peta godina. Tko bi rekao, kak se mali bori i bori. On da bude što jači, a ja da bude što ljepši.


2011 years. I was looking for quality material, black pine. By the the way I came across one poor who I accidentally pulled a little, and he by himself dropped from the sandy soil. So, I found this shoelace in my hand. Pine landless root?  I'm take a little slap off the wet sand at and put the roots it in the bag. The same day I took another two call serious yamadori's. As it usually happens, two serious with good rootbale goes to the happy hunting grounds, and this small shoelace obstinate to a received. It was decided that once it will bee cascade. And look, the cascade is in its fifth year. And how the little fights and fights. He fight that is much stronger, and I to be it more beautiful.











Nema komentara:

Objavi komentar