Living work of art

"Bonsai. Neprekidan ciklus davanja i uzimanja, između čovjeka i drveta sa vječno živim i nikada završenim umjetničkim djelom."

"Bonsai can show the beauty of a work of art and become itself a work of art, only when it is true expression of the artist's creative power." S.E.

utorak, 8. ožujka 2016.

KAKO SAM UBIO JELU

               Kad sam malo prije pisao kako sam izgubio lipe, sjetio sam se i jedne jele.
               2007. godine iskopao sam tanku, naizgled nezanimljivu jelu. No primila se i kroz par vegetacija dala prekrasnu vitku zelenu siluetu zbog koje je dobila ime - Lady in Green. Nakon dvije vegetacije preselio sam je u manju posudu. Postavio sam prednju stranu, sredio čipkastu haljinicu oko vitkog struka... bavio se nadzemnim dijelom, a zaboravio pregledavati korijenovu balu. Ma nije bila predugo u toj posudi, Tri vegetacije. Rezultat, klupko vune, a ne korijenja. Vrlo lomljivo špagetasto korijenje, nisam uspio rasplesti kako treba. Polomio sam previše i jadnica to nije mogla preživjeti. Da bi stvar bila gora, posadio sam je u - čistu pumicu. Razvijeno drvo sa puno pupova, polomljenim korijenjem u ..... ma da sam uzeo najobičniju zemlju za kaktuse, vjerujem da bi postojala šansa da preživi .....





Nema komentara:

Objavi komentar