Living work of art

"Bonsai. Neprekidan ciklus davanja i uzimanja, između čovjeka i drveta sa vječno živim i nikada završenim umjetničkim djelom."

"Bonsai can show the beauty of a work of art and become itself a work of art, only when it is true expression of the artist's creative power." S.E.

ponedjeljak, 14. ožujka 2016.

WESTIN JAPAN WEEK I NOVA TROLIPA

Nekoliko fotki sa " Tjedna japanske kulture u hotelu Westin u Zagrebu. Imao sam izložbu tridesetak suisekija, 16 bonsaia. Posjetio sam tečaj osnova japanskog jezika, haiku poezije, origami radionice, japanske kuhinje....probao tunu dovučenu sa Pašmana koja samo što još nije mrdala repom. U rukama šefa kuhinje veleposlanstva sa malo Wasabija i sojasosa postala je nevjerojatno fina delicija. Eeeeh, probao sam i 30 godina stari japanski viski i .... aha, imao sam i predavanje o bonsaima....


Some pictures from Japan Week in Zagreb. I have exhibition of 30 suiseki, and 16 bonsai trees. Also I meet origami workshop, and tasted fresh tuna from Adriatic see, and have bonsai class....







U zadnje vrijeme nekako sve više dopadne noćna smjena. Ovaj put sam morao posaditi novu lipu u novu posudu. Zanimljivo je da sam za tu lipu u zimi radio armbet posudu koja je ispala prekratka i preplitka. Trebati će druge zime raditi novu. Promjer 52 dubina 15. 
Lately, somehow happens that I must work the night shift. This time I had to re-plant a new Tilia in a new container. It is interesting that I made for this tree in winter "armbet" container that now become short and shallow. Another winter Ill must made new. Diameter 52 depth 15 cm.









Nema komentara:

Objavi komentar